Natació

Set podis en la Sailfish Open Water Lanzarote 2022

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Set podis en la Sailfish Open Water Lanzarote 2022

El Club Natació Terrassa va sumar set podis en la Sailfish Open Water Lanzarote 2022 que va celebrar-se el cap de setmana passat. El club va desplaçar una nombrosa delegació d’una trentena de nedadors de diverses categories, màsters i membres de l’equip de natació adaptada i es va convertir amb l’entitat amb més representants d’aquesta prova inclosa en el circuit canari de natació en aigües obertes.

Les medalles van arribar en la modalitat de natació adaptada. El club va copar el podi de la prova masculina de 5.000 metres. Mario Guillén va imposar-se per davant dels seus companys Marc Lleonart i Rafel Busom. En la prova de 3.800 metres, Àlex Sánchez va classificar-se en segon lloc, mentre que Enrique Lupiáñez va ser tercer. Així mateix, en la prova de 1.900 metres, Judith Pérez va obtenir la victòria tot superant la també nedadora del club Laura Anguelina Portero.

Disset posicions de privilegi

A més dels podis en natació adaptada, cal destacar que el club va acumular disset posicions entre els tres millors de cada categoria. En la prova de 5.000 metres, Dídac Oset va ser primer en la categoria M30, a l’igual que Anna Serra en categoria premàster femenina i que Roger Solé en categoria premàster masculina. Igualment, Sònia Rojas va acabar segona en la categoria M40, mateix èxit que van aconseguir Oriol Rosell en la categoria M50 i Mikel Prata en categoria premàster. Al seu torn, Marc Lleonart va classificar-se tercer en la categoria M50.

En la prova de 3.800 metres, el CN Terrassa va copar les tres primeres places en categoria premàster femenina, amb Laia Redondo, Natàlia Bañó i Irene Garcia de Dios. Ivet Perucho va ser la més ràpida en la categoria M25 femenina i Àlex Sánchez i Jordi Bosch van ser segon i tercer, respectivament, en la categoria M25 masculina. Així mateix, Eugenio Schillaci va finalitzar tercer en la categoria M30.

Per últim, en la prova de 1.900 metres, Judith Pérez i Laura Anguelina Portero van ser primera i segona en categoria premàster i Carla Lupiáñez va assolir el tercer lloc en la categoria júnior 1.