Natació

Set medalles en el 8è Trofeu Internacional de Natació Adaptada

Set medalles en el 8è Trofeu Internacional de Natació Adaptada

Mario Guillén bat el rècord d’Espanya de 400 m lliures S16

El CN Terrassa va aconseguir set medalles (cinc d’or i dues de bronze) en el 8è Trofeu Internacional de Natació Adaptada que va celebrar-se el cap de setmana passat a les instal·lacions del CN Barcelona sota l’organització de la Federació Esportiva Catalana de Paràlisi Cerebral amb la col·laboració de B-Swim. El campionat va desenvolupar-se en format inclusiu, de manera que va aplegar nedadors de natació convencional i nedadors de natació adaptada.

Àlex Villarejo va doblar victòria en imposar-se en els 200 m braça (2.44.54) i en els 100 m esquena (1.07.18). Al seu torn, Aroa Espinosa va vèncer els 200 m esquena (2.27.52), mentre que Sarai Gascón va adjudicar-se els 100 m papallona (1.11.26). El darrer triomf va arribar de la mà del relleu 4×50 m lliures femenins integrat per Judith Pérez, Gascón, Laia Talavera i Espinosa (2.01.87). Villarejo va arrodonir la seva actuació amb un bronze en 200 m estils (2.26.88). Completa la collita de podis el bronze del quartet de 4×50 m estils femenins integrat per Queralt Díaz, Pérez, Gascón i Laura Anguelina Portero (2.39.14). Al marge de les medalles, cal subratllar que Mario Guillén va batre el rècord d’Espanya de 400 m lliures S16 i el va deixar en 4.51.83.

Set finalistes A

A més dels podis, el club va acumular set places de finalista A. Ferran Ruiz va ser quart en els 100 m esquena (1.05.62) i en els 50 m lliures (25.37), mateix èxit que va assolir Àlex Villarejo en els 100 m lliures (58.69). També van quedar-se a tocar del bronze el relleu masculí de 4×50 m lliures (2.02.06), amb José Luis Corredera, Mario Guillén, Àlex Sánchez i Ferran Ruiz, el relleu masculí de 4×50 m estils (2.41.80), integrat per Corredera, Pau González, Sánchez i Ruiz. Així mateix, Laia Talavera va classificar-se setena en 200 m estils (2.39.61) i Queralt Díaz va finalitzar vuitena en 100 m esquena (1.13.64).