Segona visita exigent…

Segona visita exigent consecutiva del sènior masculí de waterpolo a la piscina del Sant Andreu

El sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa visitarà dissabte (18.00h) la piscina Pere Serrat per enfrontar-se al CN Sant Andreu en partit corresponent a la cinquena jornada de la Lliga Premaat Divisió d’Honor. Després de la derrota de dissabte passat a Mataró, el conjunt de Dídac Cobacho, quart amb nou punts, afronta el segon matx consecutiu com a visitant en un altre feu complicat, atès que l’equip de Dani Ballart està signant un inici de lliga notable que l’ha situat sisè amb set punts.

El tècnic local entén que el resultat contra el Mataró ha d’”enfortir” l’equip. “Les derrotes suposen un aprenentatge. Hem estat analitzant les errades que vam cometre dissabte i sabem on hem de millorar. Sense anar més lluny, hem de recuperar l’ordre defensiu, ja que vam encaixar quatre gols en el darrer quart, just quan estàvem en disposició de lluitar per la victòria”.

L’entrenador terrassenc destaca la perillositat del rival de dissabte. “Anem absolutament advertits. Només cal recordar l’eliminatòria de quarts de final del play-off de la temporada passada o la Copa Catalunya d’enguany, en què ens van deixar fora. És un equip jove, però que opta a estar en el top cinc de la lliga. Els resultats que ha obtingut en aquestes primeres quatre jornades l’avalen”. Cobacho el defineix com un conjunt “intens defensivament que rep pocs gols”.

El Sant Andreu presenta cinc novetats respecte la temporada passada. Destaca l’arribada del jove porter brasiler Joao Coimbra, fet al Barceloneta, “que està rendint molt bé”, i de Niko Paul, un altre producte de la cantera marinera. Cobacho subratlla també l’experiència del francès Mathieu Peisson i d’Erik Brugué i la projecció del jove boia Óscar Asensio.

Partit internacional contra la selecció xinesa

Abans del matx de dissabte, el CN Terrassa disputarà demà a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica (12.45h) un partit internacional contra la selecció xinesa, que, amb l’objectiu de millorar el seu nivell de cara als Jocs Olímpics de Tòquio 2020, està fent una estada de dos mesos a Espanya que inclou divuit partits, dos dels quals contra el conjunt de Dídac Cobacho. A més del compromís de demà, els dos equips tornaran a enfrontar-se el dimarts 11 de desembre a les 20.45h.

El combinat asiàtic jugarà contra set equips catalans més, CN Atlètic-Barceloneta, Astralpool CN Sabadell, Quadis CN Mataró, CN Sant Andreu, CE Mediterrani, CN Catalunya i CN Barcelona, i contra el Real Canoe NC madrileny.  La delegació xinesa, amb la voluntat que els partits siguin de màxima exigència, ha demanat que reuneixin tots els requisits oficials tant pel que fa a la durada com a l’arbitratge.