Logotip del Club Nataci贸 Terrassa

Segona vict貌ria contra el Sant Feliu

Picture of Premsa Club Nataci贸 Terrassa
Premsa Club Nataci贸 Terrassa

Segona vict貌ria del s猫nior femen铆 de waterpolo contra el Sant Feliu

CN Terrassa 15 – CN Sant Feliu 6

Fitxa t猫cnica

CN Terrassa: Domene, Pe帽a (2), Panicello (1), Ortiz (4), Cantero, Cardona (1), Rodr铆guez (1), Montoya (1), Cuenda, Samper (1), Dom猫nech (2), Leit贸n (2), Tamayo.

Entrenador: Xavi P茅rez.

CN Sant Feliu: Lorca, Vesperinas (1), Bargall贸 (1), Marcos, Goset, Roca (2), Maldonado, Moreno (2), Abell谩n, Eldredge, L. Garcia, A. Garcia, L贸pez.

Entrenadora: Manolo Su谩rez.

脌rbitres: Gu脿rdia i Ba帽os.

Parcials: 3-2, 3-2, 4-1 i 5-1.

Resultat acumulat: 3-2, 6-4, 10-5, 15-6.

Evoluci贸 del marcador: (0-1, 1-1, 2-1, 2-2, 3-2), (3-3, 4-3, 5-3, 5-4, 6-4), (7-4, 8-4, 8-5, 9-5, 10-5), (11-5, 11-6, 12-6, 13-6, 14-6, 15-6).

El s猫nior femen铆 de waterpolo va v猫ncer el CN Sant Feliu (15-6) en partit corresponent a la cinquena jornada de la Lliga Premaat Divisi贸 d鈥橦onor. El conjunt de Xavi P茅rez va fonamentar el triomf, el segon de la temporada, en dos quarts finals espl猫ndids, en qu猫 va encadenar un parcial de 9 a 2. Amb aquest resultat, les egarenques pugen al sis猫 lloc de la taula.

La primera meitat del partit va ser prou igualada. Les visitants van avan莽ar-se al minut de joc en una acci贸 en superioritat que va resoldre Roca. Les locals van capgirar el marcador en nom茅s un minut i mig gr脿cies a un penal transformat per Bea Ortiz i a Paula Leit贸n. Les egarenques van mantenir l鈥檃vantatge m铆nim despr茅s que Pili Pe帽a contrarest茅s la diana pr猫via de Bargall贸 (3-2).

El segon per铆ode va assemblar-se for莽a al primer. El CN Terrassa tenia el partit sota control, per貌 encara no era capa莽 d鈥檕brir una difer猫ncia significativa. Moreno va empatar a tres nom茅s comen莽ar el quart. Les de Xavi P茅rez van respondre amb un parcial de 2 a 0, amb Bea Ortiz i Olga Dom猫nech com a protagonistes. Moreno va repetir per part visitant. No obstant, el CN Terrassa va poder marxar al descans amb un coix铆 de dues dianes despr茅s que Ortiz torn茅s a batre L贸pez de penal (6-4).

A la represa, les egarenques van apujar el llist贸 i van acabar amb la resist猫ncia visitant. A partir d鈥檜n waterpolo fluid, van encadenar un parcial contundent de 9 a 2 i van resoldre el matx. Leit贸n i Dom猫nech, en jugadora de m茅s, van eixamplar el forat fins al 8 a 4 mitjan tercer per铆ode. Un penal de Cristina Cantero va permetre el Sant Feliu retallar dist脿ncies per mitj脿 de Vesperinas. La reacci贸, per貌, va ser nom茅s un miratge. En el darrer minut del quart, Elia Montoya i Judith Panicello van enfilar l鈥檈lectr貌nic fins al 10 a 5.

En els 煤ltims vuit minuts, el CN Terrassa va passar per sobre d鈥檜n Sant Feliu sense resposta. Marta Samper va marcar l鈥檕nz猫 nom茅s comen莽ar. Roca, en superioritat num猫rica, va replicar per part visitant. Les de Xavi P茅rez van certificar un triomf convincent amb un parcial final de 4 a 0, obra d鈥橭rtiz, Pe帽a, J煤lia Rodr铆guez i Martina Cardona (15-6).

Visita a l鈥橢scuela WP Zaragoza

El CN Terrassa visitar脿 l鈥橢scuela WP Zaragoza en partit corresponent a la 6a jornada de la Lliga Premaat Divisi贸 d鈥橦onor. El matx se celebrar脿 a la piscina del Parque de Bomberos de la capital aragonesa el dissabte 9 de novembre a les 18.00h.

For莽a, Terrassa!

Icona de l'aplicaci贸 Mi Club Online

Aplicaci贸

Descarrega l’aplicaci贸 Mi Club Online al teu m貌bil. Un cop instal路lada, escaneja el seg眉ent codi QR quan t’ho sol路liciti. D’aquesta manera, es carregar脿 l’脿rea de socis/es del club i podr脿s iniciar sessi贸 amb el teu codi d’usuari i contrasenya (prem aqu铆 si has oblidat alguna d’aquestes dades).

Pol铆tica de cessi贸 de dades

* Li informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en mat猫ria de protecci贸 de dades de car脿cter personal (Reglament Europeu de Protecci贸 de Dades (UE 2016/679) i Ley Org谩nica 3/2018, de 5 de diciembre, de Protecci贸n de Datos Personales y garant铆a de los derechos digitales), les dades sol路licitades en el present document passaran a formar part d鈥檜n fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACI脫 TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l鈥橝bat Marcet, s/n 路 08225 路 Terrassa, i prove茂da de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el nombre 3163.

Informaci贸 b脿sica de Protecci贸 de Dades
ResponsableCLUB NATACI脫 TERRASSA
Legitimaci贸Consentiment expl铆cit de l鈥檌nteressat/da
DestinatarisNo se cediran dades a tercers, excepte obligaci贸 legal
DretsAcc茅s, rectificaci贸, cancel路laci贸, oposici贸, aix铆 com la resta de drets recollits en la normativa Europea
Informaci贸 addicionalPot accedir a la informaci贸 detallada de Protecci贸 de Dades a la pagina web del Club, https://clubnatacioterrassa.cat/avis-legal/

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi del seu consentiment,聽 podr脿 exercir els seus drets d鈥檃cc茅s, rectificaci贸, cancel路laci贸, oposici贸, aix铆 com la resta de drets recollits en la normativa Europea, mitjan莽ant correu electr貌nic al Delegat de Protecci贸 de Dades a l鈥檃dre莽a rgpd@clubnatacioterrassa.cat, identificant-se com a soci / usuari o representant legal, especificant l鈥檈xercici dels seus drets en la seva sol路licitud, o b茅 exercitar els seus drets per comunicaci贸 postal, per correu ordinari a l鈥檃dre莽a (domicili social) anteriorment indicada.