Natació

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Segona medalla per a Sarai Gascón en el Campionat del Món de Natació Adaptada

L’egarenca es penja el bronze en els 100 m lliures S9

La nedadora Sarai Gascón va penjar-se ahir la segona medalla en el Campionat del Món de Natació Adaptada que s’està celebrant a Funchal, a la illa portuguesa de Madeira. És el dinovè podi que assoleix la terrassenca en una cita mundialista.

L’egarenca va aconseguir el bronze en els 100 m lliures S9 amb una marca d’1.03.40, a només cinc centèsimes de la medallista de plata, l’australiana Emily Beecroft (1.03.35). La brasilera Mariana Ribeiro va proclamar-se campiona amb un registre d’1.03.04. Gascón va acabar els primers 50 metres en el tercer lloc amb 30.53. En la segona meitat de la cursa, la terrassenca va arribar a ocupar la segona plaça, però Beecroft la va superar in extremis en els metres finals.

Tercera millor marca en sèries

L’egarenca va ser tercera en l’única sèrie matinal de la prova amb un crono d’1.05.28.

Avui, torn per al 4×100 m estils mixt

La nedadora local afrontarà avui la cinquena prova en la cita mundialista, els 4×100 m estils mixt.

El calendari de l’egarenca contempla dues distàncies més:

Dissabte 18                     50 m lliures i 4×100 m lliures mixt

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).