Institucional, Seccions
Natació, Waterpolo

Sarai Gascón i el sènior femení de waterpolo, reconeguts a la gala de l’esport femení

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

La nedadora Sarai Gascón i el sènior femení de waterpolo van ser guardonats dissabte en l’acte “Entre totes, tot” que va celebrar-se a Tarragona. L’esdeveniment, organitzat per la Secretaria General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya, va servir per exhibir el potencial de l’esport femení català.

Durant la jornada, es van homenatjar 14 esportistes. A banda de Gascón i la seva companya de selecció Núria Marquès, van ser guardonades la pilot Laia Sanz, la jugadora de bàsquet Laia Palau, la futbolista Melanie Serrano, la corredora de muntanya Núria Picas, la fondista Esther Guerrero, les waterpolistes Elena Ruiz i Marta Bach, la marxadora Raquel González, la gimnasta Alba Petisco, la jugadora d’hoquei patins Aina Florenza, la regatista Laura Cabezas i la ciclista Mireia Benito. Totes elles van signar autògrafs i es van fer fotografies amb els assistents, que van poder conèixer així referents de l’esport femení català.

24 equips femenins

Així mateix, durant la gala, es van reconèixer els 24 equips femenins catalans que van participar la temporada passada en competicions internacionals, com ara el sènior femení de waterpolo del club, que va disputar per primera vegada a la història l’Eurolliga. També van ser guardonats altres conjunts de waterpolo, com el CN Sabadell, el CE Mediterrani i el CN Mataró, o el FC Barcelona.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).