Natació

Sarai Gascón es penja dos bronzes i tanca brillantment el Campionat del Món de Natació Adaptada

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

L’egarenca, bronze en 50 m lliures S9 i en 4×100 m lliures mixt 34 punts

Suma un total de cinc medalles a la cita mundialista

La nedadora Sarai Gascón va tancar el Campionat del Món de Natació Adaptada de Funchal de manera esplèndida. L’egarenca va penjar-se dissabte dues medalles de bronze en 50 m lliures S9 i en el relleu 4×100 m lliures mixt 34 punts, de manera que finalitza la cita portuguesa amb un total de cinc. Gascón ja acumula 22 podis en mundials en tota la seva carrera.

La terrassenca va aconseguir el bronze en els 50 m lliures S9 amb una marca de 29.19, només per darrere de la campiona, la brasilera Mariana Ribeiro (28.18), i de la portuguesa Susana Veiga, plata amb 28.90. Gascón va accedir a la final amb el tercer millor registre (29.97) després d’acabar segona en la segona sèrie matinal.

Bronze també en el relleu 4×100 m lliures mixt 34 punts

La nedadora del CN Terrassa també va excel·lir amb el relleu estatal de 4×100 m lliures mixt 34 punts. El quartet que van completar Íñigo Llopis, Nahia Zudaire i Ariel Schrenk va obtenir la medalla de bronze amb un crono de 4.10.66. Itàlia va proclamar-se campiona amb 4.02.53, mentre que els Estats Units van assolir la plata amb 4.09.81.

Gascón va nedar la segona posta amb un temps d’1.03.39 i va situar Espanya en primera plaça després de remuntar una posició. La posta de Zudaire va col·locar el quartet en quarta plaça, però, en els darrers 100 metres, Schrenk va poder guanyar un lloc i va certificar la medalla de bronze amb gairebé un segon d’avantatge respecte Gran Bretanya (4.11.52).

El quartet estatal havia accedit a la final després de vèncer la sèrie matinal amb un temps de 4.16.98.

Balanç de cinc medalles

Gascón tanca la cita mundialista amb un balanç magnífic de cinc medalles. A més dels dos podis acumulats dissabte, va aconseguir la plata en els 200 m estils SM9 (2.34.87) i en el relleu 4×100 m estils mixt 34 punts (4.31.96) i el bronze en els 100 m lliures S9 (1.03.40).

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).