Domene i Montoya, al Mundial Júnior de waterpolo

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Sandra Domene i Elia Montoya disputaran el Campionat del Món Júnior de waterpolo amb la selecció espanyola

Les waterpolistes Sandra Domene i Elia Montoya han estat convocades amb la selecció espanyola júnior femenina per participar en el Campionat del Món Sub’20 que se celebrarà a Funchal (Portugal) entre avui i el 15 de setembre. També figura en la convocatòria la jugadora incorporada per a la temporada vinent Paula Leitón. La llista elaborada per Javier Aznar i Ángel Luis Andreo està integrada per tretze jugadores nascudes entre el 1999 i el 2002.

Convocatòria Waterpolo Femení Júnior
Campionat del Món
Funchal (Portugal). 9-15 de setembre

Ruth Ariño 2001 CN Sant Andreu
Alejandra Aznar 2000 CN Sant Andreu
Alba Bonamusa 1999 CN Mataró
Paula Camus 2002 CDN Boadilla
Helena Dalmases 1999 CE Mediterrani
Sofía Díaz 1999 CN Madrid Moscardó
Sandra Domene  2000 CN Terrassa
Lucía Gómez 2001 CN Madrid Moscardó
Paula Leitón 2000 CN Sabadell
Elia Montoya       1999 CN Terrassa
Silvia Morell 2000 CN Sant Andreu
Paula Nieto 2001 CN Sant Andreu
Berta Setó 2000 CE Mediterrani

Holanda, Brasil i Kazakhstan, rivals de grup

El combinat estatal està enquadrat en el grup B. Avui ha debutat amb un empat a dotze contra Holanda en partit jugat aquest matí. La resta de rivals de la primera fase són Kazakhstan (demà dimarts, 9.00h) i Brasil (dimecres 11, 17.20h). El grup A està integrat per Hongria, Japó, Estats Units i Austràlia; el grup C el formen Itàlia, Portugal, Rússia i Sud-àfrica; i el grup D aplega Canadà, Xina, Grècia i Nova Zelanda. El primer classificat de cada grup accedirà directament als quarts de final, que se celebraran el divendres 13, mentre que el segon i el tercer disputaran la ronda de vuitens de final el dijous 12. Les semifinals estan programades per al dissabte 14, mentre que la gran final es jugarà el diumenge 15.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).