Institucional, Seccions
Bàsquet

Reunió del president de la FCBQ

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Reunió del president de la Federació Catalana de Bàsquet amb els clubs del Vallès Occidental

Les instal·lacions del Club Natació Terrassa van acollir ahir al vespre la reunió del nou president de la Federació Catalana de Bàsquet (FCBQ), Ferran Aril, amb clubs i directius del Vallès Occidental. La trobada s’emmarca en la ronda de visites que Aril està fent arreu de Catalunya després de ser designat president el passat mes de juliol. Per part del CN Terrassa, va assistir a la reunió el membre de la Junta Directiva Joan Cabrera.

El nou president de la FCBQ va desplaçar-se recentment a les representacions territorials de Lleida, Girona i Tarragona, a la Delegació de les Comarques Centrals i a Castelldefels. Aquesta mateixa setmana, dilluns 18 i dimarts 19, va celebrar dues trobades amb els clubs i directius del Barcelonès a les instal·lacions de la mateixa federació.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).