Paula Prats i Helena Dalmases han estat les golejadores del CN Terrassa, amb tres gols per a cada una
- Un darrer quart favorable a les jugadores de Jordi Millán ha sigut el que els ha acabat donant la victòria per la mínima
CN Sant Feliu 10 – CN Terrassa 11
Fitxa tècnica:
CN Sant Feliu
Doñagueda, Fernández (1), Lukic, Barbero, Panicello (2), Navarro (3), Díaz, Moreno, Ros, Dueñas (2), Ungria (1), Salcedo (1), Díaz
Entrenador: Beatriz Espinosa
CN Terrassa
Gaudreault, Nicholson, Gómez, Cuenda (2), Manso, Prats (3), Ten Broek (1), Peña (1), Piralkova (1), Dalmases (3), Fernández, Houghton, Carmona
Entrenador: Jordi Millán
Arbitratge: Marquez, Sutalo, Sanchez
Parcials: 4-3; 3-3; 2-2; 1-3
Resultat acumulat: 4-3; 7-6; 9-8; 10-11
Evolució del marcador: (1-0; 1-1; 2-1; 2-2; 3-2; 4-2; 4-3) (5-3; 5-4; 6-4; 7-4; 7-5; 7-6) (7-7; 8-7; 8-8; 9-8) (10-8; 10-9; 10-10; 10-11)
Terrassa, 10 de febrer de 2025. Partit molt ajustat pel conjunt terrassenc, que s’endú els tres punts de la jornada després d’una lluita molt intensa contra les files del CN Sant Feliu, que busquen allunyar-se de la zona de descens.
La intensitat de les rivals es traduïa en quatre gols encaixats durant el primer quart, que malgrat ser contrarestats per dianes de Prats, Peña i Dalmases, deixaven les terrassenques un gol per sota de les del Sant Feliu. Una dinàmica similar es repetia a la segona part, on l’ex terrassenca Panicello seria clau per les locals. Les jugadores del CN Terrassa aprofitaven perfectament les jugadores de superioritat, amb una efectivitat gairebé total que els permetia seguir un gol per davant al descans.
Quatre expulsions a favor i dues en contra marcaven el ritme de la represa, i els dos equips es mesuraven a partir de la seva efectivitat en els atacs en superioritat i la seva capacitat de defensar amb una jugadora menys. Un parcial d’empat a dos, amb gols de Cuenda i Prats per part del conjunt egarenc, deixaven la victòria a decidir durant el darrer quart, que començava amb un 9 a 8 a favor de les rivals. Una bona defensa feia que les terrassenques encaixessin només un gol de penal durant la quarta part, i els gols de ten Broek, Piralkova i Dalmases donaven l’avantatge definitiva a les de Jordi Millán. El CN Terrassa femení se situa ara tercer a la classificació de la lliga, amb 36 punts. Per davant seu l’Astralpool CN Sabadell, rival de Champions que visitarà l’Àrea Olímpica aquest dissabte, i el CN Sant Andreu, a tan sols un punt de les terrassenques.
Mentre aquest dissabte està reservat per competicions europees, amb l’últim partit com a local de la fase de grups a les 18:00 hores, el següent matx de lliga serà el diumenge, com a visitant contra el CD Iruña 98.