Repte d’alçada del sènior masculí de waterpolo davant el CN Barcelona

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Repte d’alçada del sènior masculí de waterpolo davant el CN Barcelona

El sènior masculí de waterpolo rebrà demà (18.00h) el CN Barcelona en partit corresponent a la 4a jornada de la Lliga Divisió d’Honor Masculina. El conjunt de Dídac Cobacho, tercer amb sis punts, afronta un duel de màxima exigència contra els cenebistes, que, hores d’ara, són sisens amb quatre punts, tot i que han disputat un partit menys.

L’entrenador egarenc reconeix l’impacte que ha suposat la baixa de Víctor Gutiérrez, que ha deixat l’equip per dedicar-se a la política. “És una absència cabdal. Estem parlant d’una posició específica, de manera que és molt complicat de substituir”. Cobacho confessa que és un imprevist que “obliga a fer una reestructuració del nostre joc” i que, fins i tot, “ens canvia els objectius de la temporada”.

En aquest sentit, el tècnic local entén que el plantejament del xoc de demà contra el CN Barcelona varia radicalment sense l’aportació del boia madrileny. “D’alguna manera, ens hem de reinventar com a equip. Ja ens hem plantejat modificacions en el nostre joc però, lògicament, necessitarem temps”. L’entrenador terrassenc sosté sense embuts que els cenebistes són “favorits” de cara a demà. “Ara mateix estan per sobre. Compten amb un planter amb les posicions doblades i segueix viu a Europa. Intentarem mantenir-nos dins del partit fins al final i mirar de donar la sorpresa”.

L’equip que dirigeix Víctor González presenta tres cares noves enguany, l’esquerrà Blai Mallarach, ex del Barceloneta; el porter Mario Lloret, procedent del Mataró; i Guillem Garcia, que militava al Mediterrani. “Són tres reforços notables. És un conjunt dissenyat per competir amb el Barceloneta”. Cobacho subratlla el lideratge que exerceixen Adrià Delgado i Pere Estrany i el potencial dels dos boies, Lukas Duric i Roger Tahull, “probablement, la millor parella de boies de la lliga”.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).