Karate

Representació del CN Terrassa en l’Open de Karate de Cervelló

El passat diumenge 21 de gener es va celebrar l’open de karate de la modalitat de kata per estils. El Campionat es va organitzar a Cervelló.

El CN Terrassa va assolir un total d’11 podis: 3 ors, 3 plates i 5 bronzes. En la categoria d’aleví femení, Ona Otín va posicionar-se com a primera classificada i es va penjar la medalla d’or. Aranu Espin, va fer-se amb la medalla de bronze en categoria aleví masculí.

En categoria Júnior femení, Laia Gorres es va penjar la medalla d’or, mentre que Melinda Rodriguez es va fer amb la tercera posició de l’Open de karate. En categoria cadet femení, Emma Azor, va assolir la segona posició i en cadet masculí, Ivan Montes es va posicionar com a tercer classificat.

Pel que fa a la categoria juvenil femení, Daphne Naharro va posicionar-se com a segona classificada, assolint penjar-se la medalla de plata. En categoria sènior, Xavier Salvador va fer-se amb la segona posició i Greta Vasquez va penjar-se el bronze de la categoria femenina.

Finalment, en la categoria de veterans, Xavier Otin es va proclamar campió de la categoria i Daniel Sabada va posicionar-se com a tercer posicionat de la classificació.