Representació del CN Terrassa en la gala de l’esport de la ciutat

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El Teatre Principal de Terrassa va acollir el divendres 15 de març la 49a edició de la Gala de l’Esport, un esdeveniment anual que reconeix i premia l’excel·lència esportiva de la ciutat de Terrassa de l’any 2023, on hi va haver varies nominacions referents al CN Terrassa.

En la categoria de millor esportista d’esport adaptat, del CN Terrassa hi va haver nominat: Àlex Villarejo i Sarai Gascón. Per altra banda, com a millor esportista promesa, Maria Manso i Martina Fernández, waterpolistes del Club, es trobaven nominades d’aquesta categoria per a obtenir el premi.

Sarai Gascón, va recollir el guardó com a millor esportista de Terrassa durant l’any 2023, després de ser escollida com a millor esportista en la categoria d’esport adaptat.

Finalment, Mario Guillén, nedador del Club, va rebre una menció especial a la gesta esportiva, amb motiu de la seva perseverança i els resultats assolits en les competicions a les quals ha participat durant tot l’any 2023.