Natació

Representació del CN Terrassa en el X Campionat d’Espanya per Comunitats Autònomes Aleví de Natació i el VII Campionat d’Espanya de Natació Inclusiva

• També se celebrarà el VII Campionat d’Espanya de Natació Inclusiva de Categoria Edat Escolar

Del divendres 8 al diumenge 10 de març, se celebrarà el X Campionat d’Espanya per Comunitats Autònomes Aleví de Natació i el VII Campionat d’Espanya de Natació Inclusiva de Categoria Edat Escolar. Les competicions es duran a terme a Los Barrios (Cadis).

Pel que fa al X Campionat d’Espanya per Comunitats Autònomes Aleví, la selecció catalana està formada per tres esportistes del CN Terrassa i un tècnic. Aquests, són: Pol Santana, Jan Cano i Adriana Rodriguez com a nedadors i Víctor Muñoz com a tècnic. Pol Santana competirà en 50, 100 i 200 papallona, mentre que Jan Cano i Adriana Rodriguez ho faran en 50, 100 i 200 lliures.

Per altra banda, en referència al VII Campionat d’Espanya de Natació Inclusiva, també hi haurà representació del Club egarenc. En aquest cas seran Quynh Iglesias i Irache Torres com a nedadores i Jordi Bosch com a entrenador. Quynh Iglesias, competirà en 50 i 100 lliures, així com en 50 i 100 esquena, mentre que Irache Torres ho farà en 50 i 100 lliures, 100 esquena i 100 braça.