Karate

Representació del CN Terrassa en el Campionat de Catalunya de Kyus

Esportistes de la secció de karate del CN Terrasssa van competir dissabte 24 de febrer en el Campionat de Catalunya de kyus d’adults. El Campionat es va celebrar a Lliçà d’Amunt.

En total, nou esportistes del Club egarenc hi van participar tant en kata com kumite i cinc d’aquests van assolir fer podi.

En Kumite, Noor el Moulat va penjar-se la medalla de plata en categoria open cadet femení, mentre que Ivan Montes va posicionar-se com a tercer classificat de cadet masculí -60 quilos. Per altra banda, Andrea Blanco va assolir la tercera posició en Kumite femení.

Respecte a Kata, Melinda Rodriguez es va penjar la medalla de bronze en +16 anys femení i Daniel Sábada, també va assolir la tercera posició en +16 anys masculí.

Els i les esportistes que van representar el Club en aquest campionat, van ser:  Laia Gorres, Melinda Rodríguez, Emma Azor, Andrea Blanco, Miriam Perea, Daniel  Sádaba, Xavier Otín, Ivan Montes, Albert Marco, Ismael Ahmida i Noor El Moulat.