Triatló

Representació de la secció de triatló del CN Terrassa en el Duatló de Viladecans, en la Vallès Drac Race i en la Mitja de Granollers

La secció de triatló del CN Terrassa, va estar present aquest passat cap de setmana en tres competicions: el duatló de Viladecans, la Vallès Drac Race i la Mitja de Granollers.

En el Duatló de Viladecans, hi van participar tres integrants de la secció. Carlos Hita, que es va posicionar com al 28è classificat de la general i tercer de la categoria sub 23. Així com, Oriol Vilajuana, que va ser el 29è de la general i el tercer de la categoria Junior, i, Oriol Miret, que va posicionar-se com al 40è classificat de la competició.

Tanmateix, en la Vallès Drac Race de 25 quilòmetres, hi van participar Dani Ratera que va posicionar-se com a sisè, Eugenio Schillaci com al 56è classificat, Carlos Pérez, com al 59è classificat i Gabriel Blanes. Per altra banda, en la d’11 quilòmetres, hi va participar Miguel Angel Peralta.

Pel que fa a la Mitja de Granollers, la representació del CN Terrassa va estar coberta per Mireia Lalanza i per Maria Peláez.