Reobrim la pista de frontennis de l’Àrea Olímpica

A partir del dilluns 25 de gener, la pista de frontennis de l’Àrea Olímpica tornarà a estar a disposició dels socis. Les reserves estaran actives el dissabte 23 a les 22.00h.

Per utilitzar la instal·lació, caldrà seguir el protocol següent:

-La primera vegada que el soci reculli la clau de la pista al Punt d’Atenció al Soci signarà un document d’autoresponsabilitat sobre el funcionament, sobre l’accés a la instal·lació i sobre les mesures de prevenció de la Covid 19.

-El clauer portarà dues claus, la de la pista i la del cadenat de les escales que donen al Carrer dels Voluntaris Olímpics i del passadís exterior de la piscina de 50 metres.

-El soci accedirà al frontó a través del torn de sortida de la Plaça Dura i de la porta gris que dona accés al passadís del pàrquing.

-Els jugadors obriran el cadenat del frontó i seran els responsables de tancar-lo a la sortida.

-La sortida es farà per l’exterior del club, caminant per la vorera. Els jugadors tornaran al club per deixar la clau al Punt d’Atenció al Soci i passaran de nou el control de temperatura per accedir a les instal·lacions. En venir d’un espai exterior, cal passar novament aquest control per complir amb les mesures de prevenció de la Covid 19.