Reobrim el dilluns 25 de maig!

Benvolgudes sòcies, benvolguts socis,

Ens complau comunicar-vos que el Club Natació Terrassa tornarà a obrir les seves instal·lacions el proper dilluns 25 de maig sempre i quan es confirmi l’accés de la ciutat a la fase 1 del desconfinament previst per les autoritats sanitàries. Durant el tancament, el club no ha deixat de treballar per estar preparat de cara al retorn, amb la higiene com a prioritat per vetllar per la salut i la seguretat dels socis.

Horaris reduïts d’obertura del 25 al 31 de maig

De dilluns a divendres Dissabte i diumenge
Àrea Olímpica

Matí, de 8.30 a 14.30h

Tarda, de 16.00 a 22.00h

De 8.30 a 14.30h
Pla del Bon Aire De 16.00 a 22.00h De 8.30 a 14.30h

A mesura que es puguin utilitzar més espais, s’anirà ampliant l’horari d’obertura.

Les activitats que es podran desenvolupar seran les següents:

Àrea Olímpica

-Pàdel (1 contra 1).

-Entrenaments individuals amb acompanyament d’un tècnic.

Pla del Bon Aire

-Tennis (1 contra 1).

-Frontennis (1 contra 1).

Totes aquestes activitats s’hauran de reservar prèviament a través de l’app o de la central de reserves. No es podrà accedir al club sense cita prèvia ni fora de l’horari reservat i només es podrà fer una activitat al dia.

La resta d’instal·lacions del club, vestidors i dutxes inclosos, romandran tancades, en compliment de les directrius establertes pel Ministeri de Sanitat en el marc de l’aplicació de la fase 1 del Plan para la transición hacia una nueva normalidad.

Demà mateix us enviarem una guia d’actuació per accedir a la instal·lació en aquesta fase.

Ens retrobem ben aviat!

+ COMUNICAT ÍNTEGRE EN PDF