Renovacions clau per a l’equip femení

El Club Natació Terrassa treballa en la composició d’un planter d’alta qualitat en l’equip femení de waterpolo del club. És per això, que aquesta setmana s’ha tancat la renovació de tres jugadores fonamentals per a l’equip: Pili Peña, Paula Camus i Nina Ten Broek. Les tres, internacionals amb les seleccions absolutes del seu país, s’han convertit en peces claus per al planter de Xavi Pérez.

Pili, la jugadora més veterana del planter, és una peça clau per a l’equip. Amb un extens palmarès darrere seu amb la selecció espanyola absoluta, com dues medalles de plata als jocs olímpics de 2012 i del 2020 o un or mundial el 2013, Peña afronta la seva cinquena temporada en el club.

Paula Camus s’ha consolidat com a una de les jugadores més valorades en l’àmbit nacional i internacional gràcies a les tres temporades en les files del Terrassa. Amb només vint anys, la boia madrilenya és una fixa per a la selecció, amb qui ha guanyat un or europeu entre d’altres, i per a l’equip egarenc.

Nina Ten Broek també és cabdal en el planter de Pérez. Amb ja tres temporades al club, ha esdevingut també una peça important per a la selecció neerlandesa. Ten Broek ha contribuït des de 2017 amb l’equip absolut, però no ha estat fins als darrers anys, gràcies a la feina en el CN Terrassa, que s’ha assentat com una continua en el planter neerlandès.

Anna López

Related Posts

Leave a Comment!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc web utilitza galetes perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el ser consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqui l'enllaç per més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies