Renovació del conveni de col·laboració amb el Club Esportiu Horitzó

L’acord contempla que el Club Esportiu Horitzó pugui utilitzar instal·lacions del club per dur a terme les seves activitats d’esport adaptat

El Club Natació Terrassa i el Club Esportiu Horitzó han renovat per a la temporada 2021-2022 el conveni de col·laboració que preveu la cessió d’espais del club a l’entitat per tal que desenvolupi activitats esportives amb els seus monitors i usuaris. L’acte de signatura s’ha celebrat aquest matí i ha comptat amb la presència dels presidents de les dos clubs, Joan Herrera i Josep Bernabeu, que s’han felicitat per la renovació del conveni i han expressat la seva voluntat d’estendre la col·laboració a altres projectes conjunts que puguin sorgir.

Concretament, el conveni contempla que el Club Esportiu Horitzó utilitzi una pista exterior de les instal·lacions del Pla del Bon Aire i espai de làmina aquàtica a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica per dur a terme les activitats de bàsquet adaptat a discapacitats intel·lectuals i natació.

La renovació de l’acord permetrà, d’una banda, que el Club Esportiu Horitzó continuï treballant els tres grups de natació adaptada i les teràpies aquàtiques individuals a la piscina i, de l’altra, facilitarà que prossegueixi amb els entrenaments dels equips de competició de bàsquet adaptat.

El Club Esportiu Horitzó és una entitat sense ànim de lucre dedicada a la promoció i a la divulgació de l’activitat física i de l’esport adaptat per a persones amb diversitat funcional.