Renovació del conveni de col·laboració amb el Club Esportiu Horitzó

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Renovació del conveni de col·laboració amb el Club Esportiu Horitzó

L’acord contempla que el Club Esportiu Horitzó pugui utilitzar instal·lacions del club per dur a terme les seves activitats d’esport adaptat

El Club Natació Terrassa i el Club Esportiu Horitzó han renovat per a la temporada 2021-2022 el conveni de col·laboració que preveu la cessió d’espais del club a l’entitat per tal que desenvolupi activitats esportives amb els seus monitors i usuaris. L’acte de signatura s’ha celebrat aquest matí i ha comptat amb la presència dels presidents de les dos clubs, Joan Herrera i Josep Bernabeu, que s’han felicitat per la renovació del conveni i han expressat la seva voluntat d’estendre la col·laboració a altres projectes conjunts que puguin sorgir.

Concretament, el conveni contempla que el Club Esportiu Horitzó utilitzi una pista exterior de les instal·lacions del Pla del Bon Aire i espai de làmina aquàtica a les instal·lacions de l’Àrea Olímpica per dur a terme les activitats de bàsquet adaptat a discapacitats intel·lectuals i natació.

La renovació de l’acord permetrà, d’una banda, que el Club Esportiu Horitzó continuï treballant els tres grups de natació adaptada i les teràpies aquàtiques individuals a la piscina i, de l’altra, facilitarà que prossegueixi amb els entrenaments dels equips de competició de bàsquet adaptat.

El Club Esportiu Horitzó és una entitat sense ànim de lucre dedicada a la promoció i a la divulgació de l’activitat física i de l’esport adaptat per a persones amb diversitat funcional.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).