Institucional, Seccions

Recepció de la Generalitat…

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Recepció de la Generalitat als medallistes internacionals en esports aquàtics

Les waterpolistes Olga Descalzi, Sandra Domene i Elia Montoya, juntament amb el delegat de waterpolo i membre de la Junta Directiva Carlos Rodríguez, van assistir ahir a la tarda a la recepció oficial que va organitzar la Generalitat de Catalunya en honor als medallistes internacionals en esports aquàtics de clubs catalans durant l’any 2018. L’acte va ser presidit per la consellera de la Presidència i portaveu del Govern, Elsa Artadi, i va comptar amb la presència del secretari general de l’Esport, Gerard Figueras, i del president de la Federació Catalana de Natació, Enric Bertran.

Olga Descalzi, Sandra Domene i Elia Montoya van ser homenatjades com a integrants de la selecció espanyola que va penjar-se la medalla d’or al Campionat d’Europa Júnior que va desenvolupar-se a Funchal (Portugal). Descalzi i Domene, a més, van adjudicar-se el títol amb el combinat estatal en el Campionat d’Europa Juvenil que va celebrar-se a Belgrad (Sèrbia). En l’apartat masculí, també van ser reconeguts Bernat Sanahuja, subcampió del món juvenil a Szombathely (Hongria) i medallista de bronze al Campionat d’Europa de Minsk (Bielorússia), i Oriol Rodríguez, bronze també a l’Europeu júnior de Minsk. Ambdós jugadors no van poder assistir a la recepció, ja que coincidia amb l’entrenament del primer equip de waterpolo.

Una setantena d’esportistes

L’acte va esdevenir un reconeixement per a la setantena d’esportistes catalans que han aconseguit una medalla en competicions internacionals en natació, natació artística i waterpolo durant l’any 2018.

Adreçant-se als esportistes, Artadi va afirmar que “la història d’un país es construeix amb la gent. Vosaltres sou els campions d’avui. Els que esteu fent història”. En aquest sentit, la consellera va refermar la idea de Catalunya “com a bressol de gran clubs, d’unes federacions que donen suport i de grans esportistes”. I va destacar “la cultura esportiva del nostre país, els clubs i el teixit associatiu perquè puguem ser referents en diferents esports”.

La portaveu va reconèixer que tot plegat passa per l’aposta que es fa en l’esport “a tots els nivells, també des del Govern amb l’esport base”. Així com, per la figura dels clubs esportius “sòlids” que estan “darrere vostra i fan treure el millor de tots vosaltres”.

Elsa Artadi va recordar la llarga tradició de la natació que hi ha a Catalunya “des de la fundació, fa 111 anys, del Club Natació Barcelona, fins a l’actualitat”. Com a exemple va destacar “l’estiu rècord” perquè “una setantena d’esportistes heu obtingut medalles en competicions internacionals de natació”.

Per acabar, la consellera va agrair als esportistes “l’esforç, el sacrifici i la constància” que els han fet tenir un reconeixement internacional. I per això, “sou un exemple pels grans valors que mostreu. Un exemple per a infants i joves. Però, també, per als adults. Pel vostre exemple del treball en equip, igualtat superació i fortalesa. Gràcies a vosaltres tenim una societat millor, tenim un país millor”.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).