Institucional, Seccions

La Generalitat rep els medallistes de Gwangju

Recepció a la Generalitat dels medallistes al Campionat del Món de Gwangju

Les waterpolistes Paula Leitón, Bea Ortiz, Pili Peña i Sandra Domene i el waterpolista Alberto Barroso han assistit aquest migdia a una recepció a la Generalitat de Catalunya que ha servit per reconèixer els esportistes catalans que van aconseguir una medalla al Campionat del Món de Gwangju (Corea del Sud) que va celebrar-se l’estiu passat. El club ha estat representat també pel president Jordi Martín i pel delegat de la secció de waterpolo i membre de la Junta Directiva Carlos Rodríguez.

Cal recordar que Paula Leitón, Bea Ortiz i Pili Peña van assolir la plata amb la selecció femenina després de perdre amb els Estats Units a la final, mateix mèrit que va obtenir Alberto Barroso amb la selecció masculina després de caure contra Itàlia en la final. Aquests èxits van classificar ambdues seleccions per als Jocs Olímpics de Tòquio 2020. Sandra Domene, al seu torn, va proclamar-se subcampiona del món en la modalitat de Waterpolo Beach després que la selecció espanyola femenina fos superada pels Estats Units en la final.

L’acte, amb el president de la Generalitat Quim Torra com a amfitrió, s’ha celebrat al Saló de Sant Jordi del Palau de la Generalitat, i ha comptat amb la presència d’esportistes i els equips tècnic i directiu de la Federació Catalana de Natació, encapçalats pel seu president Enric Bertran, així com també el director del Consell Català de l’Esport, Toni Reig.

Al marge dels subcampionats del món dels equips femení i masculí de waterpolo i de l’equip de Waterpolo Beach, cal esmentar que les esportistes de natació artística van aconseguir tres medalles a la cita coreana.