Realitzada l’Assemblea General Ordinària de Socis Compromissaris

El CN Terrassa presenta superàvit però veu frenada, de moment, la seva capacitat de creixement

El CN Terrassa presenta símptomes de recuperació, després de dos exercicis econòmics amb pèrdues per la pandèmia i l’encariment dels subministraments. En l’assemblea general ordinària de socis compromissaris d’aquest dijous, la junta directiva ha presentat un benefici de 435 mil euros. El club va generar més ingressos dels previstos, procedents de l’augment de la seva massa social (18.189 socis a 31 d’agost), dels cursets, de les seccions esportives, de la publicitat i de dues subvencions extraordinàries que no comptaven de la Generalitat i del Consejo Superior de Deportes, entre d’altres conceptes.

Això ha fet que els membres de la Junta Directiva del club presentessin un pressupost de 9.096.865€ per al proper exercici, amb l’objectiu de generar un superàvit de 93 mil euros. Es preveu reduir els costos energètics amb les iniciatives de sostenibilitat i eficiència energètica que s’han dut a terme i es seguiran posant en marxa. El Club calcula afrontar unes inversions d’uns 575 mil euros, que inclouen la reforma de la sala de fitness a partir del 18 de desembre.

La junta del CN Terrassa va comentar l’objectiu de trobar nous espais de creixement. Però aquestes aspiracions s’han vist frenades. El projecte per reformar les osboletes i deficitàries instal·lacions al Pla del Bon Aire, amb la construcció de sis pistes de pàdel i la millora d’accessos i vestuaris, ha estat rebutjada pels socis. La inversió prevista era de 350 mil euros, que s’hagués amortitzat abans, segons els directius, però fins que la Generalitat no doni llum verda a una pròrroga de 25 anys més no es tornarà a plantejar.

Una altra via de creixement passa pel Terrassa Sports. En l’assemblea la junta ha informat que es presentarà al concurs de licitació per gestionar aquest centre esportiu, que permetria descongestionar els serveis que es presten a l’Àrea Olímpica i evitar competència a la zona.

Si el CN Terrassa es fes amb la gestió, l’objectiu seria fer un gran complex aquàtic al camp futbol (la secció es traslladaria a Les Palmeres) per incrementar l’oferta de làmina d’aigua. En l’assemblea s’ha presentat un projecte que inclou dues piscines de 50 metres, amb graderies per a 2.000 i 500 persones respectivament, destinat bàsicament als equips de natació i waterpolo. Això donaria més espai al soci a les actuals piscines. El projecte inclou també un pàrquing, que donaria resposta al dèficit que hi ha a la zona. Un pla, supeditat a subvencions i que, ara per ara, està fora de la capacitat d’endeutament del club.

Font: Canal Terrassa https://terrassadigital.cat/el-cn-terrassa-presenta-superavit-pero-veu-frenada-de-moment-la-seva-capacitat-de-creixement/