Raúl Elía, als Jocs Paralímpics de Tòquio 2020 amb la selecció espanyola de bàsquet en cadira de rodes

El membre del cos tècnic del sènior masculí de bàsquet del club Raúl Elía estarà present en els Jocs Paralímpics de Tòquio 2020 com a delegat i cap d’equip de la selecció espanyola de bàsquet en cadira de rodes. La cita se celebrarà del 24 d’agost al 5 de setembre a la capital japonesa. Serà la seva segona experiència olímpica, atès que ja va formar part del cos tècnic d’aquesta selecció en els Jocs de Rio 2016.

Recentment, el jugador de la selecció espanyola de bàsquet en cadira de rodes Jordi Ruiz va desenvolupar sessions de preparació per a la cita paralímpica al pavelló del CN Terrassa de la mà d’Elía. Ambdós van reunir-se amb el president del club Joan Herrera i li van lliurar una samarreta de la selecció espanyola.