Atletisme

Ragna Debats guanya…

Ragna Debats guanya la 9a Cursa Camí de Sirga

La corredora de la secció d’atletisme del CN Terrassa Ragna Debats va aconseguir la victòria en la 9a Cursa Camí de Sirga que va celebrar-se diumenge a Móra d’Ebre sobre una distància de 19,5 quilòmetres. La prova és puntuable per a l’11è Circuit de Curses per Muntanya de les Terres de l’Ebre.

Debats va aturar el crono en 2h17”32”, tot superant Núria Gil, segona amb un registre de 2h37’36”, i Eva Cristina Llobat, tercera amb 2h51’49”.