Natació

Quinze medalles en el Campionat de Catalunya Infantil i Júnior d’Hivern de natació

El CN Terrassa va sumar quinze medalles (cinc d’or, tres de plata i set de bronze) en el Campionat de Catalunya Infantil i Júnior d’Hivern que va celebrar-se a la piscina de la Nova Escullera del CN Barcelona entre el 9 i el 12 de desembre. A més dels podis, cal destacar que el club va assolir 41 places de finalista. A nivell col·lectiu, l’equip júnior va finalitzar en quart lloc en la classificació per equips amb 1.747 punts, mentre que l’equip infantil va ser novè amb 967.

Els tres títols individuals van correspondre a Adrià Roy en 50 m papallona masculins júnior (25.36), Oriol Pérez en 200 m esquena masculins júnior (2.12.39) i Gisela Guerrero en 100 m lliures femenins júnior (59.67). Les altres dues medalles d’or van arribar en els relleus. El quartet format per Oriol Pérez, Guillem Pérez, Adrià Roy i Joan Ruiz va aconseguir la victòria en el 4×100 m lliures masculins júnior (3.33.99) i en el 4×200 m lliures masculins júnior (7.54.90).

Així mateix, Adrià Roy va doblar medalla de plata en finalitzar segon en els 50 m esquena masculins júnior (28.50) i en els 100 m esquena masculins júnior (1.00.99), mateix èxit que va assolir Gisela Guerrero en els 200 m lliures femenins júnior (2.08.76).

Roy va culminar una gran actuació personal amb dues medalles individuals més, de bronze, en els 50 m lliures masculins júnior (24.40) i els 100 m papallona masculins júnior (57.57). També van pujar al tercer graó del podi Gisela Guerrero en els 100 m papallona femenins júnior (1.06.22), Oriol Pérez en els 100 m esquena masculins júnior (1.01.48) i Iris Ferrer en els 50 m papallona femenins infantil (29.51). Completen la collita de medalles els bronzes del relleu 4×100 m estils masculins júnior, amb Oriol Pérez, Guillem Pérez, Adrià Roy i Joan Ruiz (4.03.42), i del relleu 4×100 m estils mixt júnior, amb Oriol Pérez, Meritxell Puig, Adrià Roy i Gisela Guerrero (4.15.49).