Natació

Quatre victòries en la 1a jornada de la Lliga Catalana de Natació Adaptada

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Quatre victòries per al CN Terrassa en la 1a jornada de la Lliga Catalana de Natació Adaptada

El Club Natació Terrassa va sumar quatre victòries en la 1a jornada de la Lliga Catalana de Natació Adaptada que va celebrar-se diumenge passat a les instal·lacions del CN Barcelona.

Els quatre triomfs van arribar de la mà d’Ariadna Oteros, que va imposar-se en 50 i 100 m lliures mixtes promoció amb unes marques respectives de 42.36 i 1.29.62, i en 50 m braça mixtes promoció (1.01.95) i 100 m esquena mixtes promoció (1.49.66).

Així mateix, el club va acumular quatre segones posicions de la mà d’Irache Torres en 100 m esquena mixtes promoció (2.34.19) i en 50 m braça mixtes promoció (1.26.38), de Raúl Cobo en 100 m braça SB9 (2.01.81) i d’Enrique Lupiáñez en 100 m lliures S10 (1.14.56). Igualment, Lupiáñez va ser tercer en 50 m papallona S10 (40.14) i en 100 m estils SM 10 (1.29.48), mateix èxit que van assolir Aidan Lorite en 50 m esquena S6 (58.36) i en 100 m lliures S6 (2.03.16), Daniel Uríos en 100 m braça SB9 (2.03.56) i Raúl Cobo en 100 m lliures S10 (1.31.77).

Finalment, cal esmentar que Daniel Uríos va ser quart en 100 m lliures S9 (1.42.50), mateixa plaça que van ocupar Irache Torres en 50 m lliures mixtes promoció (1.08.81) i Juan Navas en 100 m lliures S6 (2.07.60). Navas, a més, va acabar cinquè en 50 m esquena S6 (1.14.05).

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).