Natació

Quatre nedadors del club guanyen el Campionat d’Espanya de Natació Adaptada per Comunitats Autònomes amb Catalunya

Sarai Gascón es penja sis medalles

Sarai Gascón, Mario Guillén, Pau González i Judith Pérez van contribuir en la victòria de Catalunya en el Campionat d’Espanya de Natació Adaptada per Comunitats Autònomes que va celebrar-se a Cadis el cap de setmana. Catalunya va encapçalar la classificació final per davant del País Valencià, segon, i d’Andalusia, que va acabar tercera. La delegació catalana va comptar amb un cinquè representant del club, l’entrenador Jordi Bosch, com a tècnic de la Federació Catalana d’Esports de Persones amb Discapacitat Física (FCEDF).

A nivell individual, Sarai Gascón va sobresortir en penjar-se sis medalles. Va vèncer els 100 m papallona amb una marca d’1.11.42 i els 100 m lliures amb un registre d’1.03.78, va obtenir la plata en els 50 m lliures (29.71) i va aconseguir el bronze en els 100 m braça (1.22.07). L’egarenca va formar part també de dos relleus catalans que van assolir el triomf, el 4×100 m lliures mixtes -34 punts (4.27.64) i el 4×100 m estils mixtes -34 punts (4.48.41). En ambdós casos, van completar el quartet Núria Marquès, Toni Ponce i Ariel Enrique Schrenck.

Els altres tres nedadors del club també van protagonitzar una actuació notable, tot rebaixant marques personals. Judith Pérez va ser 10a en 100 m papallona (1.45.96), 16a en 100 m braça (1.45.42), 17a en 200 m estils (3.22.77), 20a en 50 m lliures (34.64) i 23a en 100 m lliures (1.16.42). Al seu torn, Mario Guillén va classificar-se 15è en 400 m lliures (5.04.96), 17è en 200 m lliures (2.22.56) i 36è en 50 m lliures (29.97) i en 100 m lliures (1.05.77). Finalment, Pau González va acabar 11è en 100 m braça (1.50.02), 13è en 400 m lliures (6.36.11) i 38è en 50 m lliures (40.03) i en 100 m lliures (1.27.14).