Natació

Quatre convocats per al Campionat d’Espanya per Autonomies de natació

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Quatre convocats per al Campionat d’Espanya per Autonomies de natació

Els nedadors Eric Rodelas, Julia Luis, Oriol Pérez i Gisela Guerrero han estat convocats per la Federació Catalana de Natació (FCN) per disputar el Campionat d’Espanya per Comunitats Autònomes que se celebrarà a la Piscina Parque del Oeste d’Oviedo del 12 al 14 de febrer. El tècnic del club Cesc Reina també formarà part de la delegació catalana com a entrenador de l’equip júnior masculí.

Selecció júnior i selecció infantil

Rodelas i Luis formen part de la selecció júnior que està integrada per vuit nedadors i sis nedadores sota la direcció tècnica de Lourdes Becerra. En l’apartat masculí, i al marge de Rodelas, integren la convocatòria Arnau Colomer (CN Granollers), José Vendrell (CN Lleida) i Iker Barrera, Alberto Hernández, Gerard Hernández, Pedro Ruano i Pau Villa (CN Sant Andreu).

De la mateixa manera, en el capítol femení, i a més de Luis, competiran Emma Carrasco (CE INEF Lleida), Núria Vilardebó (CN Calella), Estel Xuan Galo (CN Granollers), Carlota Colomer (CN Sant Feliu) i María Victoria Yegres (CN Barcelona).

Al seu torn, Pérez i Guerrero estan inclosos en la selecció infantil, formada per sis nedadors i set nedadores, i amb Marc Tribulietx com a responsable tècnic. En l’apartat masculí, i al marge de l’egarenc, han estat escollits Lachlan James Reed (CN Banyoles), Ian Florencio (CN Esplugues), Alejandro Bravo (CN Sitges), Jordi Vivas (CN Vilafranca) i Toni Ramos (NC Torelló).

Igualment, en el capítol femení, i a més de Guerrero, les elegides han estat Ariadna del Castillo i Julia Muñoz (CN Atlètic-Barceloneta), Aina Fernández (CN Banyoles), Xènia Torrejón i Carolina Oliveira (CN Caldes) i Lucia González (CN Tàrraco).

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).