Quatre de quatre per al sènior masculí de waterpolo en lliga

Quatre de quatre per al sènior masculí de waterpolo en lliga

CN Terrassa 11 – CE Mediterrani 8

CN Terrassa: Motos, Alcaraz, F. Sánchez, Alarcón (3), Carrillo, Prieto (2), Barroso (1), Pericas, Gutiérrez (4), De Lera, Rodríguez, Chico (1), I. Sánchez

Entrenador: Dídac Cobacho.

CE Mediterrani: Santis, Gorría (1), Frigola (1), Corres (1), Galeev, Minguell, Roca (2), Vujovic, Pérez (1), Edwards, G. Garcia, Á. García (2), Ortega.

Entrenador: Jahzeel Martínez.

Àrbitres: Galindo i Ortega.

Parcials: 2-1, 4-1, 3-3 i 2-3.

Evolució del marcador: (1-0, 1-1, 2-1), (3-1, 4-1, 5-1, 5-2, 6-2), (7-2, 8-2, 8-3, 8-4, 9-4, 9-5), (10-5, 11-5, 11-6, 11-7, 11-8).

El sènior masculí de waterpolo continua amb pas ferm a la Lliga Divisió d’Honor Masculina RFEN. El conjunt de Dídac Cobacho va aconseguir ahir la quarta victòria en quatre partits en batre el CE Mediterrani (11-8) en matx ajornat corresponent a la tercera jornada, resultat que el consolida com a líder del grup A.

Els egarencs van quallar un partit molt convicent des del principi contra un rival que aspira a obtenir una de les tres places del grup que donen accés a la lluita pel play-off pel títol en la segona fase. El primer quart va esdevenir una presa de contacte. Als tres minuts de joc, Alarcón va estrenar el compte. Els visitants van empatar poc més tard en una acció en home de més que va culminar Roca. En el tram final del període, el CN Terrassa va recuperar la iniciativa amb una diana de Gutiérrez (2-1).

Els de Dídac Cobacho van edificar el triomf en un segon quart notable que van saldar amb un parcial de 4 a 1. Impulsats per un Pepe Motos molt encertat sota els pals, els terrassencs van encadenar tres gols consecutius de la mà d’Alarcón, Prieto i Chico, en superioritat numèrica. El Mediterrani va contenir l’allau momentàniament a través d’Álvaro García. En el darrer minut, però, Gutiérrez, màxim anotador del partit amb quatre gols, va marcar el 6 a 2 amb què es va arribar al descans.

A la represa, l’equip de Dídac Cobacho va sentenciar. En un minut i mig de tercer període, l’encert d’Alarcón i Barroso en sengles jugades en home de més va enfilar l’electrònic fins al 8 a 2. Els de Jahzeel Martínez van mirar de reenganxar-se a la lluita per la victòria amb dues dianes seguides a càrrec d’Álvaro García i Pérez. L’escletxa, no obstant, va mantenir-se fins al final del quart després que Corres contrarestés la diana prèvia de Gutiérrez (9-5).

El CN Terrassa va tornar a arrencar amb força l’últim període. Al mig minut de joc, Gutiérrez, de nou, va batre Santis per anotar el 10 a 5. Poc després, Prieto va certificar un triomf solvent en marcar l’onzè. El 0 a 3 final del Mediterrani, obra de Gorría, Roca i Frigola, només va servir per maquillar el resultat definitiu (11-8).

Visita al CN Sant Feliu

Després de la disputa de la ronda de qualificació de l’Euro Cup a Szolnok (Hongria) el cap de setmana que ve, el CN Terrassa visitarà el CN Sant Feliu en partit corresponent a la sisena jornada del grup A de la Lliga Divisió d’Honor Masculina RFEN. El matx es disputarà a les instal·lacions del CN Molins de Rei el dissabte 12 de desembre a les 18.30.