Primera victòria del sènior femení de waterpolo a la Copa Catalunya

Primera victòria del sènior femení de waterpolo en el Torneig de la Represa de la Copa Catalunya

CN Catalunya 8 – CN Terrassa 14

Fitxa tècnica

CN Catalunya: Horvath, Ruiz (5), Campillo, Tutusaus (2), Pascual (1), Sagrera, Rico, Escoda, Vidondo, Vilanova, Sánchez, Nicolás, Terré.

Entrenador: Gabor Egedi.

CN Terrassa: Domene, Expósito (1), Panicello (2), Ortiz (3), Cantero, Cardona (1), Rodríguez, Montoya (2), Cuenda, Camus (2), Domènech (1), Leitón (2), Tamayo.

Entrenador: Xavi Pérez.

Àrbitres: Fuentes i Poza.

Parcials: 2-4, 1-2, 4-3 i 1-5.

Resultat acumulat: 2-4, 3-6, 7-9, 8-14.

Evolució del marcador: (0-1, 0-2, 1-2, 1-3, 1-4, 2-4), (2-5, 3-5, 3-6), (4-6, 4-7, 5-7, 5-8, 6-8, 7-8, 7-9), (7-10, 7-11, 7-12, 7-13, 8-13, 8-14).

El sènior femení de waterpolo va derrotar ahir el CN Catalunya (8-14) en el segon partit del Torneig de la Represa, nom que ha atorgat la Federació Catalana de Natació a la fase de grups de la Copa Catalunya. Després de perdre contra l’Astralpool CN Sabadell en el matx de debut, el conjunt de Xavi Pérez va sumar el primer triomf en aquesta competició en un partit molt solvent.

Les egarenques van començar a obrir forat de seguida. En menys d’un minut de joc, Ortiz i Camus van situar el 0 a 2 en el marcador. Les locals van apropar-se a través d’un gol de penal de Ruiz, però el CN Terrassa va respondre amb un nou parcial de 0 a 2, amb Panicello i Domènech com a protagonistes. Ruiz, de nou, va retallar distàncies (2-4).

En el segon quart, l’equip de Xavi Pérez va seguir incrementant l’escletxa. Ortiz va anotar el cinquè. El Catalunya va aproximar-se gràcies a un penal transformat per Pascual. Les terrassenques, no obstant, van poder marxar al descans amb tres gols de renda després que l’esquerrana Cardona batés l’hongaresa Horvath (3-6).

A la represa, el ritme ofensiu va accelerar-se. Les locals van reduir el marge en un tercer període farcit de gols. El CN Terrassa va comptar en dues ocasions amb tres dianes de diferència (4-7 i 5-8), però l’equip d’Egedi va reaccionar per situar-se a només un gol a dos minuts d’acabar el quart. Un penal convertit per Montoya va permetre les de Xavi Pérez encarar el darrer període amb dos gols de coixí (7-9).

Les egarenques van esvair qualsevol dubte només començar l’últim quart. Van encadenar un parcial de 0 a 3 en un tres i no res, amb Montoya, Ortiz i Panicello com a artífexs. A dos minuts i mig de la botzina, Leitón va certificar la victòria en marcar el 7 a 13. Tutusaus, per part local, i Expósito, per part terrassenca, van establir el 8 a 14 definitiu.

Visita de l’AE Santa Eulàlia

El CN Terrassa juga aquest vespre mateix a casa (20.45h) el tercer partit del Torneig de la Represa de la Copa Catalunya contra l’AE Santa Eulàlia.