Primera derrota del sènior masculí del CN Terrassa en les semifinals del play-off

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Astralpool CN Sabadell 12 – CN Terrassa 6

Astralpool CN Sabadell: Lorrio, Sanahuja (3), Gil, M. Teclas, Veich, Valera (1), Bertran (1), Cabanas (3), Averka (1), Banicevic, Bonet (2), Bustos (1), X. Teclas.

Entrenador: Joaquim Colet

CN Terrassa: Motos, Wilson, F. Sánchez (1), Alarcón, Flores (2), Garcia, Delgado (2), Sabadell, Perez, De Lera (1), Rodríguez, Chico, I. Sánchez.

Entrenador: Dídac Cobacho.

Àrbitres: Ortega, Iñesta i Borrell

Parcials: 3-1; 2-1; 3-1; 4-3

Resultat acumulat: 3-1; 5-2; 8-3; 12-6

Evolució del marcador: (1-0; 1-1; 2-1; 3-1) (3-2; 4-2; 5-2) (6-2; 7-2; 7-3; 8-3) (8-4; 9-4; 10-4; 11-4; 12-4; 12-5; 12-6)

L’equip sènior masculí de waterpolo del Club Natació Terrassa va ser derrotat davant el Astralpool CN Sabadell (12-6) en el primer partit de la semifinal del play-off. L’equip egarenc venia de jugar dissabte la final de la LEN Challenger Cup i van ser superats a les instal·lacions de Can Llong, tot i això, l’equip encara té una altra oportunitat per aconseguir classificar-se per jugar la final de la Lliga.

Cabanas (1-0) va obrir el marcador quan portaven poc més d’un minut de joc. De Lera (1-1) va fer el primer pels del CN Terrassa i va empatar el partit quan faltaven menys de tres minuts per arribar al primer descans. Tot i això, dues dianes dels de Sabadell van portar a l’equip al descans amb una superioritat de dos gols en el marcador. Cabanas (2-1) va tornar a anotar i Sanahuja (3-1) va fer el seu primer gol del partit de penal.

En el segon període del partit, Flores (3-2) va retallar distàncies en el marcador, però no va ser suficient, ja que Sanahuja (4-2) i Bustos (5-2) van tornar a portar als dos equips amb una diferència de dos gols en el marcador a la mitja part.

El tercer quart va ser idèntic quant a gols que el primer tram, ja que els del CN Sabadell van anotar 3 mentre que els del CN Terrassa únicament 1, però va estar marcat per bastantes expulsions pels dos equips. Quan faltaven 5 minuts 30 segons per arribar al final del tercer tram, Averka (6-2) va allargar distàncies en el marcador fent un gol de penal. Cabanas (7-2) no en va tenir prou i va tornar a anotar. Tot i això, els del CN Terrassa no es van donar per vençuts i F. Sánchez (7-3) va fer el tercer pels egarencs. Quan faltaven 15 segons per acabar el tercer període Bonet (8-3) va fer el vuitè pels del Sabadell.

L’últim quart va servir per acabar de definir el partit i donar la victòria als de Sabadell, així com, per obtenir el primer pas per arribar a la final de la lliga. Delgado (8-4) va anotar de penal quan faltaven 6 minuts 46 segons de joc. No obstant això, quatre dianes dels de Sabadell van allargar molt les distàncies de marcador. Sanahuja (9-4), Bonet (10-4), Valera (11-4) i Bertran (12-4). Tot i això, els egarencs no es van donar per vençuts i Flores (12-5) i Delgado (12-6) van anotar abans que es donés per finalitzat el partit.

A la recerca d’una victòria en el segon partit de semifinals del play-off

El pròxim dijous 4 de maig a les 20:45, les instal·lacions de l’Àrea Olímpica acolliran el segon partit de les semifinals del play-off. Els de Cobacho, buscaran la victòria per poder encarar un tercer partit de semifinals. Si els del CN Sabadell tornen a guanyar obtindran el bitllet directe per jugar la final de la Lliga.