Natació

Presentat el XXI Circuit Català de Trofeus de Natació

Presentat el XXI Circuit Català de Trofeus de Natació

El Trofeu Ciutat de Terrassa i Campionat de Catalunya Open, del 16 al 19 de gener

El Palau Güell de Barcelona va acollir ahir la presentació del XXI Circuit Català de Trofeus de Natació-Gran Premi Diputació de Barcelona, que començarà diumenge amb el Trofeu Fèlix Serra Santamans que tindrà lloc a Manresa. L’acte va comptar amb la presència del president de l’Àrea d’Educació, Esports i Joventut de la Diputació de Barcelona, Alfredo Vega; del regidor d’Esports de l’Ajuntament de Terrassa, Miguel Ángel Moreno; i del president de la Federació Catalana de Natació, Enric Bertran, així com de representants dels set clubs participants en el circuit. Per part del CN Terrassa, hi van assistir el president Jordi Martín, el coordinador de la secció de natació i entrenador del primer equip Eugeni López i els nedadors David Benítez i Laia Redondo.

Un any més, el Trofeu Ciutat de Terrassa-Memorial Jaume Cardellach torna a formar part del calendari de proves del circuit més veterà i més prestigiós de tot l’Estat. Com en els darrers anys, la prova egarenca esdevindrà, a més, el Campionat de Catalunya Open, fet que garantirà un nivell de participació excel·lent. Com l’any passat, la cita es desenvoluparà durant quatre dies, 16, 17, 18 i 19 de gener, atès que també inclourà el Campionat de Catalunya de Fons Indoor, que es desenvoluparà el diumenge 19 de gener.

Set proves

El XXI Circuit Català de Trofeus de Natació-Gran Premi Diputació de Barcelona consta d’un total de set proves. Al marge del Trofeu Fèlix Serra Santamans i del Trofeu Ciutat de Terrassa-Memorial Jaume Cardellach, es desenvoluparan el Trofeu Alejandro López (15 i 16 de febrer); el Trofeu CN Sabadell (14 i 15 de març); el Trofeu Sant Jordi (25 d’abril); el Trofeu Ciutat L’Hospitalet (23 de maig); i el Trofeu Ciutat de Mataró, que esdevindrà també el Campionat de Catalunya Júnior Open (10, 11 i 12 de juliol).

El CN Terrassa, tercer classificat de la Copa Catalana

Durant l’acte, es van lliurar els premis als vuit primers clubs de la Copa Catalana, entre ells el CN Terrassa, que va ser guardonat com a tercer classificat, reconeixement que van recollir els nedadors David Benítez i Laia Redondo. Així mateix, van entregar-se els premis corresponents als tres primers classificats de la general masculina i femenina de la darrera edició del Circuit. En el capítol masculí, el triomf va correspondre a Sergio de Celis (CN Sabadell), per davant d’Àlex Ramos (CN Sant Andreu) i de Joan Ballester (CE Mediterrani), mentre que, en categoria femenina, Jessica Vall (CN Sant Andreu) va adjudicar-se la victòria. Lidón Muñoz (CN Sant Andreu) i Marina Garcia (CN Sabadell) van ser segona i tercera, respectivament.