Natació

Presentat el 23è Circuit Català de Trofeus de Natació

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Presentat el 23è Circuit Català de Trofeus de Natació

El Trofeu Ciutat de Terrassa i Campionat de Catalunya Open, del 3 al 5 de febrer

El Museu Olímpic de Barcelona ha acollit aquest migdia la presentació del 23è Circuit Català de Trofeus de Natació, competició que compta amb el suport de la Secretaria General de l’Esport i l’Activitat Física, la Diputació de Barcelona i l’Ajuntament de Barcelona, i amb el patrocini de DS Disseny Sport. L’acte ha comptat amb la presència del representant territorial de l’Esport a Barcelona, Josep March, i del president de la Federació Catalana de Natació, Ramon Bosch, així com de representants dels set clubs coorganitzadors. Per part del CN Terrassa, hi han assistit el vicepresident Albert Puig, el director tècnic Josep Lluís Salvador, el responsable de la secció de natació Raúl Navalón i els nedadors premiats Miguel Durán, David Benítez, Ferran Siré, Alberto Lozano i Alejandro Calderón.

Un any més, el Trofeu Ciutat de Terrassa-Memorial Jaume Cardellach torna a formar part del calendari de proves del circuit més veterà i més prestigiós de tot l’Estat. Com en els darrers anys, la prova egarenca esdevindrà, a més, el Campionat de Catalunya Open, fet que garantirà un nivell de participació excel·lent. La cita es desenvoluparà del 3 al 5 de febrer.

Set proves

El 23è Circuit Català de Trofeus de Natació consta d’un total de set proves de participació individual amb programes de competició complets, amb adaptacions específiques a les normatives de cada Trofeu o Campionat de Catalunya corresponent. Al marge del Trofeu Ciutat de Terrassa-Memorial Jaume Cardellach, es desenvoluparan el Trofeu Fèlix Serra Santamans al CN Manresa (20 de novembre); el Trofeu Alejandro López al CN Sant Andreu (18 i 19 de febrer); el Trofeu CN Sabadell-Memorial Paulus Wildeboer (11 i 12 de març); el Trofeu Sant Jordi-Memorial Joan Ferri al CE Mediterrani (22 d’abril); el Trofeu Ciutat L’Hospitalet (28 de maig); i el Trofeu Ciutat de Mataró, que esdevindrà també el Campionat de Catalunya Júnior Open (7, 8 i 9 de juliol).

La dotació econòmica destinada en premis serà de 24.000 euros, repartits segons la classificació general mixta del circuit, que s’estableix en funció de la taula de les millors 25 marques segons Taula FINA.

Sergio de Celis i Lidón Muñoz, primer i segona classificada

L’acte també ha servit per lliurar els premis corresponents a la 22a edició, la primera en què es va establir una classificació general mixta. El triomf va correspondre a Sergio de Celis (CN Sabadell), mentre que Lidón Muñoz (CN Sant Andreu) va ser segona. L’organització ha concedit guardons als 25 primers classificats, entre ells cinc nedadors actuals del CN Terrassa, dos dels quals militaven al CE Mediterrani la campanya anterior. Miguel Durán va finalitzar sisè; Alberto Lozano va ser vuitè en les files del club barceloní; Ferran Siré va acabar desè; Alejandro Calderón va classificar-se 13è com a nedador del Mediterrani; i David Benítez va ser 23è.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).