Els Hagenaers, al sènior

Pol Hagenaers i Jan Hagenaers pugen al sènior masculí de bàsquet

El Club Natació Terrassa continua treballant en la composició de la plantilla de l’equip sènior masculí de bàsquet de cara a la temporada vinent. Després de les renovacions ja anunciades de Juan Monterrubio, Martí Sociats, Joan Fitó, Albert Quesada, Denis Izquierdo, Sergi Martín i Xavi Company, el club ha decidit ascendir al primer equip els germans Pol i Jan Hagenaers.

Tant Pol, pivot de 20 anys, com Jan, aler-pivot de 20 anys, han desenvolupat tota la seva carrera al club.