Pol Dalmases i Dani López, campions de Catalunya…

Pol Dalmases i Dani López, campions de Catalunya de Frontennis per Parelles Divisió d’Honor

La parella del Club Natació Terrassa formada per Pol Dalmases i Dani López va adjudicar-se el títol del Campionat de Catalunya de Frontennis per Parelles Divisió d’Honor que va celebrar-se el cap de setmana passat en superar el Santa Coloma en la gran final per 2 sets a 0.

Cal destacar que Dalmases i López van accedir a la gran final després d’eliminar una altra parella del club en semifinals, integrada per Adrià Cano i Xavier, en un partit molt ajustat que es va resoldre en el tercer set (2-1).

Triomf també en 3a Categoria

El club va aconseguir la victòria també en 3a Categoria en una final que va enfrontar dues parelles locals. Albert i Biel Vaghi van derrotar Paco Nieto i Marc Asensio per 2 sets a 0. Albert i Biel Vaghi van classificar-se per a la final després de desfer-se del Roquetes en semis (2-0), mentre que Nieto, acompanyat de Nelson Cuscó, va eliminar el Pelotari Santa Coloma (2-1).