Abad i Andrinua, renovats

Pol Abad i Mikel Andrinua continuen en l’amateur de futbol

El Club Natació Terrassa segueix treballant en la composició de l’amateur de futbol que jugarà a Tercera Catalana la temporada vinent. Després de les renovacions ja anunciades de Pau Agustín, Pere Agustín, Adrià Alier, Edu Querol, David Comellas, Gerard Álvarez i Roger Pons i de la incorporació de Gerard Roger, el club s’ha assegurat la continuïtat dels porters Pol Abad i Mikel Andrinua.

Pol Abad, de 27 anys, va militar nou temporades al futbol base. Al seu torn, Mikel Andrinua, també de 27 anys, és un dels dos únics jugadors de l’equip que no han passat per les categories inferiors del club. És fill de l’exfutbolista internacional de l’Athletic de Bilbao Genar Andrinua. Ambdós afrontaran la seva segona temporada a l’equip amateur.