Placa de reconeixement de la Federació Catalana de Bàsquet

La Federació Catalana de Bàsquet va lliurar dissabte passat una placa de reconeixement al Club Natació Terrassa amb motiu del 25è aniversari de la fundació de la secció de bàsquet. El vocal de la Junta Directiva del club Joan Cabrera va recollir el guardó de mans del president de la Federació Catalana de Bàsquet Joan Fa.

L’acte es va celebrar en el marc de la divuitena edició del Torneig de Reis de Bàsquet de Base que va desenvolupar-se al Pavelló del Pla del Bon Aire. Cal recordar que el torneig es reprendrà el proper diumenge 7 de gener amb la celebració dels partits corresponents a la categoria femenina.