Pili Peña i Paula Camus aconsegueixen el bronze en la World Cup Final i Nina Ten Broek i Fleurien Bosveld la plata

Pili Peña i Paula Camus, van competir amb la selecció espanyola de waterpolo la Word Cup Final als Estats Units, on van aconseguir la medalla de bronze després de derrotar a Hongria per 18 a 15.

Nina Ten Broek i Fleurien Bosveld, jugadores del CN Terrassa van competir amb el conjunt dels Països Baixos, i van assolir la medalla de plata després de ser derrotades per la selecció dels Estats Units per 11 a 12.

Related Posts

Leave a Comment!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Aquest lloc web utilitza galetes perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el ser consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqui l'enllaç per més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies