Petronieves, nou patrocinador del club

El Club Natació Terrassa i Petronieves han arribat a un acord pel qual l’empresa del sector energètic esdevindrà patrocinador del club durant dues temporades, la 2017-2018 i la 2018-2019. El conveni de col·laboració ha estat presentat en roda de premsa aquest migdia, en un acte que ha comptat amb la presència del president del club, Jordi Martín, i del director general de Petronieves, Lluís Nieves.

L’acord contempla una aportació econòmica de Petronieves en concepte d’esponsorització i patrocini. Entre d’altres contraprestacions, el conveni preveu la presència de la marca en la publicació especial del club amb l’oferta de les activitats d’estiu, així com altres elements de promoció i visibilitat de l’empresa dins el club com ara espais publicitaris i flyers, i presència en les pantalles de televisió, en la pàgina web i en la pàgina oficial de Facebook del club.

Igualment, Petronieves es compromet a aplicar un descompte als socis de 2 cèntims per litre sobre el preu de sortidor de benzinera, així com a oferir-los preus especials en instal·lacions de climatització i manteniment. De la mateixa manera, sorteja mensualment 50 € en carburant gratuït entre aquells socis que es facin la targeta client Plus+ de Petronieves.

Valors afegits i establiment de sinergies

En la seva intervenció, el president Jordi Martín ha agraït a Petronieves “la confiança” dipositada en el club amb aquesta esponsorització i ha subratllat la “vàlua del seu gest”. “Resulta molt gratificant que existeixin empreses que inverteixin en l’esport i que, a més, ho facin per un període de dues temporades”, ha afegit.

Martín ha manifestat que comptar amb aquesta mena de col·laboracions “suposa una gran ajuda” i que, per tant, el CN Terrassa no deixarà de treballar per “ampliar-les”. El president ha assegurat que es tracta d’un camí “en què cal aprofundir perquè puguem seguir fomentant la pràctica esportiva tant a nivell lúdic com competitiu”. Martín ha explicat que el conveni suposa “aportar un valor afegit a la condició de soci, atès que l’acord preveu descomptes i avantatges especials per a tots ells”.

La col·laboració endegada amb Petronieves exemplifica també la voluntat de club “d’establir sinergies amb diferents entitats i empreses, una línia per la qual estem apostant, ja que considerem que és beneficiosa per a tothom”. En aquest sentit, el president ha recordat que, superada la crisi econòmica, “les empreses s’estan apropant a nosaltres per tal de fer visible el seu compromís amb el sector de l’esport, que està clarament en expansió, atès que, segons les enquestes, els ciutadans cada cop es vinculen més a la pràctica esportiva. Les empreses ho han vist, circumstància que ens afecta molt positivament”.

Al seu torn, el director general de Petronieves Lluís Nieves ha mostrat la seva satisfacció per haver-se convertit en el subministrador de carburant “del primer club de Terrassa en nombre de socis”. Nieves ha subratllat que l’objectiu és que “la gran majoria de socis omplin el dipòsit del seu vehicle a les nostres instal·lacions a Terrassa, a la Carretera Matadepera” i ha anunciat que, en un futur, oferiran la venda d’electricitat i gas natural també en condicions avantatjoses.

Més de 25 anys d’experiència en el sector energètic

Petronieves és un grup empresarial familiar amb més de 25 anys d’experiència en el sector energètic. Ofereix una àmplia gamma de targetes de combustible per a professionals i particulars que permeten cobrir les necessitats de tots dos grups, amb serveis específics per a cadascun. A més, el grup Petronieves també ofereix una àmplia xarxa d’estacions de servei, servei de transport de combustible, servei de comercialització elèctrica i experts en instal·lacions domèstiques i professionals.

Petronieves té com a missió principal oferir el millor servei, ja que és la seva forma de mantenir una llarga relació amb els clients i un llarg recorregut en el món empresarial. A més de les oportunitats que ofereix en l’àmbit comercial, també compleix una labor social igual o més important, ja que ambdues van de la mà.

El compromís social de Petronieves és difondre els seus valors i unir-los als de l’esport. Per això, dona suport a multitud de professionals i clubs esportius.