Paula Leitón, millor esportista egarenca 2019

Paula Leitón, millor esportista egarenca 2019

El club obté el guardó a la millor entitat esportiva

Jordi Valls, millor entrenador; Dani Nart, dirigent de l’any; i CSM guanya la categoria Suport i Col·laboració Econòmica al Món de l’Esport

El Club Natació Terrassa va aconseguir cinc guardons en la Gala de la Nit de l’Esportista 2019 que va tenir lloc divendres 6 de març al Teatre Principal sota l’organització de l’Ajuntament de Terrassa i Diari de Terrassa.

La waterpolista Paula Leitón va ser nomenada Esportista de l’Any, la categoria principal del certamen, per segona vegada en la seva carrera. En aquesta categoria, el club comptava amb una candidata més, l’atleta Ragna Debats. El club va adjudicar-se també el guardó a la Millor Entitat Esportiva de l’Any i dues persones lligades estretament al CN Terrassa, Jordi Valls i Dani Nart, van ser guardonats com a Entrenador de l’Any i com a Dirigent de l’Any, respectivament. Així mateix, el patrocinador del club CSM va ser el guanyador de la categoria Suport i Col·laboració Econòmica al Món de l’Esport.

El CN Terrassa va comptar amb nou nominats més: l’equip masculí absolut de natació i l’equip masculí absolut de waterpolo en la categoria Equip de l’Any; la waterpolista Noelia Cuenda i la nedadora Aida López en la categoria Esportista Promesa de l’Any; la nedadora Sílvia Pagès en la categoria Esportista Màster de l’Any; la segona fase de la Champions League de waterpolo en la categoria Organització d’Esdeveniments Esportius; Pau González i Ana Monfá en la categoria Esport Adaptat per a Persones amb Discapacitat Física; i el Torneig Benèfic de Pàdel La Vida és Xula en la categoria Organització d’Esdeveniments Solidaris o d’Integració Social.