Natació

Pau González, or en 200 m braça en el Trofeu Internacional de Natació Adaptada Diputació de Barcelona

Pau González es penja la medalla d’or en 200 m braça en el Trofeu Internacional de Natació Adaptada Diputació de Barcelona 2021

El nedador Pau González va aconseguir la medalla d’or en els 200 m braça en el Trofeu Internacional de Natació Adaptada Diputació de Barcelona 2021 que va celebrar-se el cap de setmana passat a les instal·lacions del CN Barcelona. L’egarenc va formar part de la selecció estatal elaborada per la Federación Española de Deportes de Personas con Parálisis Cerebral y Daño Cerebral Adquirido (FEDPC).

Gónzalez va imposar-se en la modalitat multidisability, aquella que aplega tots els nedadors inscrits en la prova, amb un registre de 3.59.34, marca que, lògicament, també li va proporcionar el triomf en la seva categoria, la SB5. En les eliminatòries, el terrassenc havia aturat el crono en 3.58.98.

González va disputar tres proves més en aquesta cita. Va vèncer els 100 m braça masculins SB5 amb un temps d’1.52.85 i els 400 m lliures S6 amb una marca de 6.20.72. A més, va ser segon en els 50 m braça SB5 amb un registre de 50.35.