Natació

Pau González es penja dues medalles en el Campionat de Catalunya d’Estiu Open de Natació Adaptada

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

El nedador Pau González va aconseguir dues medalles, una de plata i una de bronze, en el Campionat de Catalunya d’Estiu Open de Natació Adaptada que va celebrar-se diumenge passat a la Piscina Sant Jordi de Barcelona. Cal destacar que els guardons només van lliurar-se en la modalitat multidisability, que contempla tots els nedadors que participen en una prova. A nivell col·lectiu, el club va finalitzar en cinquè lloc en la classificació per equips amb 36 punts.

González va obtenir la medalla de plata en els 100 m braça amb una marca d’1.55.54 i va penjar-se el bronze en els 50 m braça amb un temps de 50.58. L’egarenc va ser el millor de la categoria SB5 en la prova llarga de braça i segon en la prova curta. González, a més, va guanyar els 200 m lliures S6 (3.20.36) i va ser segon en els 400 m lliures S6 (6.51.91).

Així mateix, cal subratllar que el club va totalitzar sis victòries. A més dels dos triomfs esmentats de González, Enrique Lupiáñez va imposar-se en 100 m lliures S10 (1.17.94) i en 50 m papallona S10 (42.37), Irache Torres va ser la millor en 50 m braça mixtes promoció (1.16.60) i Aidan Lorite va vèncer els 100 m esquena S5 (2.10.66).

Els nedadors locals també van assolir cinc segones places. Al marge de l’esmentada de González, Aidan Lorite en va assolir dues en 50 m esquena S5 (57.66) i en 100 m lliures S5 (1.57.19). Tanquen la llista de segons llocs Enrique Lupiáñez en 50 m esquena S10 (43.13) i Daniel Uríos en 100 m braça SB9 (2.06.59).

Per últim, cal esmentar els tercers llocs d’Irache Torres en 50 m esquena mixtes promoció (1.05.91) i en 50 m lliures mixtes promoció (1.02.68) i de Daniel Uríos en 50 m braça SB9 (55.88). Uríos va completar la seva actuació amb un quart lloc en 50 m lliures S9 (45.64).

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).