Els Agustín, renovats

Pau Agustín i Pere Agustín segueixen en l’amateur de futbol

El Club Natació Terrassa ja està treballant en la composició de l’amateur de futbol que jugarà a Tercera Catalana la temporada vinent. De moment, el club s’ha assegurat la continuïtat de Pau Agustín i Pere Agustín.

Pau Agustín, de 22 anys, ocupa la posició de lateral dret, mentre que Pere Agustín, de 19 anys, és lateral esquerre. Ambdós jugadors afrontaran la seva segona temporada a l’equip amateur després de desenvolupar tota la seva carrera esportiva (14 temporades) al futbol base del club.