Del 5 al 7 d’abril, Andrea Blanco, esportista del Club Natació Terrassa, va participar en el Campionat d’Espanya de karate que es va disputar a Pontevedra (Galicia). Blanco, va competir en Kumite femení menys 68 quilograms, així com en Kumite per equips.
Pel que fa a la competició en individual, va competir dissabte 6 d’abril i va perdre 0-1, sense opció a repesca. En equips van competir diumenge, on la primera ronda la van guanyar per un resultat final de 3 a 0 davant de València i van perdre la segona ronda per 2 a 3 davant de Castilla la Mancha. També, va perdre per 2 a 3 davant de Cantàbria. Es van posicionar com a cinquenes d’Espanya. L’equip amb el qual va competir Blanco, va estar format per: Andrea Fernández, Iona Lobato, Marta Martínez i Carla Gámiz.
Andrea Blanco, comenta que “les sensacions durant la preparació i durant el Campionat han sigut bones, així com, ha sigut una gran experiència per continuar aprenent i guanyant experiència pel futur”.