Karate

Participació d’Andrea Blanco en el Campionat d’Espanya absolut de karate

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Del 5 al 7 d’abril, Andrea Blanco, esportista del Club Natació Terrassa, va participar en el Campionat d’Espanya de karate que es va disputar a Pontevedra (Galicia). Blanco, va competir en Kumite femení menys 68 quilograms, així com en Kumite per equips.

Pel que fa a la competició en individual, va competir dissabte 6 d’abril i va perdre 0-1, sense opció a repesca. En equips van competir diumenge, on la primera ronda la van guanyar per un resultat final de 3 a 0 davant de València i van perdre la segona ronda per 2 a 3 davant de Castilla la Mancha. També, va perdre per 2 a 3 davant de Cantàbria. Es van posicionar com a cinquenes d’Espanya. L’equip amb el qual va competir Blanco, va estar format per: Andrea Fernández, Iona Lobato, Marta Martínez i Carla Gámiz.

Andrea Blanco, comenta que “les sensacions durant la preparació i durant el Campionat han sigut bones, així com, ha sigut una gran experiència per continuar aprenent i guanyant experiència pel futur”.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).