Ortiz, Peña i Leitón, a la FINA Super Final de la Lliga Mundial Femenina

Bea Ortiz, Pili Peña i Paula Leitón, a la FINA Super Final de la Lliga Mundial Femenina

 

 

Les waterpolistes Paula Leitón, Bea Ortiz i Pili Peña han estat convocades amb la selecció espanyola absoluta per participar en la FINA Super Final de la Lliga Mundial Femenina que se celebrarà a Atenes (Grècia) del 14 al 19 de juny. El seleccionador Miki Oca ha elaborat una llista formada per quinze jugadores.

 

Convocatòria Waterpolo Femení Absolut
FINA Super Final Lliga Mundial. Atenes (Grècia)
14 – 19 de juny

 

 

Alejandra Aznar 2000 CN Mataró
Marta Bach 1993 CN Mataró
Paula Crespi 1998 CE Mediterrani
Anna Espar 1993 CN Mataró
Clara Espar 1994 CE Mediterrani
Laura Ester 1990 CN Sabadell
Judith Forca 1996 CN Sabadell
Maica Garcia 1990 CN Sabadell
Irene González 1996 CN Sabadell
Paula Leitón 2000 CN Terrassa
Beatriz Ortiz 1995 CN Terrassa
Pili Peña 1986 CN Terrassa
Elena Ruiz 2004 CN Rubí
María Elena Sánchez 1994 CN Mataró
Roser Tarragó 1993 CE Mediterrani

 

Kazakhstan, Estats Units i Grècia, rivals de grup

                  

El combinat estatal està enquadrat en el grup B, en el qual tindrà com a rivals Kazakhstan (dilluns 14, 15.00h), Grècia (dimarts 15, 20.15h) i els Estats Units (dimecres 16, 15.00h). El grup A està integrat per Canadà, Hongria, Japó i Rússia. Els aparellaments de quarts de final dels vuit equips participants se celebraran el dijous 17, ronda que marcarà el tall per la lluita per les medalles. Les semifinals estan programades per al divendres 18 i les finals, per al dissabte 19.

Related Posts

Sorry, the comment form is closed at this time.

Aquest lloc web utilitza galetes perquè vostè tingui la millor experiència d'usuari. Si continua navegant està donant el ser consentiment per a l'acceptació de les esmentades galetes i l'acceptació de la nostra política de cookies, cliqui l'enllaç per més informació. ACEPTAR

Aviso de cookies