Organitzem el Campionat…

El CN Terrassa organitzarà el Campionat d’Espanya Absolut i Júnior d’Estiu Open de natació

El club també serà la seu del Campionat d’Espanya Juvenil Masculí de waterpolo

La Federació Espanyola de Natació (RFEN) ha concedit al Club Natació Terrassa l’organització de dos esdeveniments aquàtics de primer nivell de caràcter estatal.

D’una banda, el club acollirà el Campionat d’Espanya Absolut i Júnior d’Estiu Open de natació que se celebrarà entre el 3 i el 7 d’agost. Així mateix, l’entitat serà la seu del Campionat d’Espanya Juvenil Masculí de waterpolo que es desenvoluparà entre el 12 i el 14 de juliol.