Or i plata per les jugadores del CN Terrassa presents en el Campionat d’Europa de waterpolo

Paula Camus, Pili Peña i Isabel Piralkova, jugadores de waterpolo del Club Natació Terrassa van disputar la final del Campionat d’Europa de waterpolo amb la selecció espanyola absoluta. També ho van fer Nina Ten Broek i Fleurien Bosveld amb la selecció dels Països Baixos.

Dissabte 13 de gener, es va disputar la gran final del Campionat d’Europa de waterpolo femení a Eindhoven. En aquesta, la selecció d’Espanya es va enfrontar a la selecció dels Països Baixos.

La final va ser un partit molt disputat, on fins sis segons abans de finalitzar el matx, les dues seleccions anaven empatades. Espanya va perdre per la mínima d’un gol davant de les de Països Baixos. El resultat final va ser de 7 a 8 (2-1; 1-4; 2-1; 2-2).

Les d’Espanya van començar el partit amb un resultat favorable en finalitzar el primer tram (2-1). Tot i això, la clau del matx va ser que les neerlandeses van assolir un resultat positiu en el segon tram, anotant 4 gols mentre que les d’Espanya en van fer únicament un. Les seleccions van anar al segon descans del matx amb un total de 3 gols per les d’Espanya i de 5 per les dels Països Baixos.

En el tercer tram, el resultat va ser el mateix que el del primer (2-1), amb un resultat acumulat de 5 a 6. Finalment, en l’últim tram, els dos equips van anotar dues dianes més cada un. La victòria va ser per les neerlandeses amb un resultat final de 7 a 8.

Les jugadores del CN Terrassa: Camus, Peña i Piralkova, es van penjar la medalla de plata, mentre que Ten Broek i Bosveld la d’or.