Onze medalles en la Copa Catalunya Aleví i Benjamí de judo

Onze medalles en la Copa Catalunya Aleví i Benjamí de judo

El Club Natació Terrassa va aconseguir onze medalles (cinc d’or, quatre de plata i dues de bronze) en la Copa Catalunya Aleví i Benjamí de judo que va celebrar-se dissabte passat al Pavelló Poliesportiu Municipal de Santa Perpètua de Mogoda i que va aplegar més de 500 judokes, catorze dels quals del club.

Yahel Muñoz, Rubén Alcaide, Joan Montes, Joel Conejo i Iratxe Conejo van brillar en aconseguir la victòria. Al seu torn, Daniela Boissalier, Martina Boissalier, Martina Abad i Nicolau Cardona van penjar-se la medalla de plata, mentre que Iker Carrasco i Albert Cardona van obtenir la medalla de bronze. El debutant Arnau Pérez, Dani Arnal i Ariadna Úbeda també van quallar una bona actuació tot i no assolir plaça de podi.