Onze medalles en la Copa Catalunya Aleví i Benjamí de judo

Picture of Premsa Club Natació Terrassa

Onze medalles en la Copa Catalunya Aleví i Benjamí de judo

El Club Natació Terrassa va aconseguir onze medalles (cinc d’or, quatre de plata i dues de bronze) en la Copa Catalunya Aleví i Benjamí de judo que va celebrar-se dissabte passat al Pavelló Poliesportiu Municipal de Santa Perpètua de Mogoda i que va aplegar més de 500 judokes, catorze dels quals del club.

Yahel Muñoz, Rubén Alcaide, Joan Montes, Joel Conejo i Iratxe Conejo van brillar en aconseguir la victòria. Al seu torn, Daniela Boissalier, Martina Boissalier, Martina Abad i Nicolau Cardona van penjar-se la medalla de plata, mentre que Iker Carrasco i Albert Cardona van obtenir la medalla de bronze. El debutant Arnau Pérez, Dani Arnal i Ariadna Úbeda també van quallar una bona actuació tot i no assolir plaça de podi.

POLÍTICA DE PROTECCIÓ DE DADES

L’informem que, en compliment del que preveu la normativa aplicable en matèria de protecció de dades de caràcter personal (Reglament Europeu de Protecció de Dades (UE 2016/679) i Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i garantia dels drets digitals), les dades sol·licitades en quants formularis o espais en què es requereixi la seva identificació dins de la present pàgina web passaran a formar part d’un fitxer titularitat i responsabilitat de CLUB NATACIÓ TERRASSA, amb domicili a Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa, i proveïda de CIF G08360463, Club privat inscrit en el Registre de Clubs i Associacions Esportives, amb el número 3163. L’ús d’aquest lloc web implica l’acceptació d’aquests termes. Si no està d’acord amb ells, li preguem que no utilitzi aquest lloc web.

DretsAccés, rectificació, supressió, oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (Clica aquí per sol·licitud de Drets ARCOPOL)
Informació addicionalPot accedir al detall de la Política de privacitat completa del Club Natació Terrassa a través del següent enllaç

El soci / usuari coneix i consent el tractament de les seves dades per a les finalitats descrites, i en aquells casos que es requereixi el seu consentiment, podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió (“dret a l’oblit”), oposició, portabilitat, limitació del tractament, i dret d’oposició a les decisions automatitzades (drets ARCOPOL) recollits al Reglament (UE) 2016/679 relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d’aquestes dades, a traves de l’espai web: https://clubnatacioterrassa.cat/club/proteccio-de-dades/, o bé exercir els seus drets per comunicació postal, per correu ordinari a l’adreça Avinguda de l’Abat Marcet, s/n · 08225 · Terrassa.

Els afectats també poden realitzar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades (APDCAT) o de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades (AEPD).