Obrim la piscina de 50m!

Altres novetats seran la possibilitat de jugar a pàdel, tennis i frontennis dos contra dos i la posada en marxa del rocòdrom

El Club Natació Terrassa obrirà demà dilluns 1 de juny la piscina de 50 metres després que ahir dissabte les autoritats sanitàries ho permetessin en el marc d’una ordre publicada al BOE relativa a la flexibilització de determinades restriccions en el Plan para la transición hacia una nueva normalidad. La piscina estarà disponible exclusivament per nedar, no per a ús recreatiu. De la mateixa manera, es podrà jugar dos contra dos a pàdel, tennis i frontennis i es posarà en marxa el rocòdrom.

El club mantindrà la setmana vinent els mateixos horaris que va anunciar abans de la reobertura del passat 25 de maig. Són els següents:

De dilluns a divendres Dissabte i diumenge
Àrea Olímpica

Matí, de 8.30 a 14.30h

Tarda, de 16.00 a 22.00h

De 8.30 a 14.30h
Pla del Bon Aire De 16.00 a 22.00h De 8.30 a 14.30h

Després d’aquesta ampliació d’instal·lacions disponibles per als socis, les activitats que es podran desenvolupar al CN Terrassa seran les següents:

Àrea Olímpica

-Piscina de 50 metres. Aforament reduït.

-Pàdel (2 contra 2).

-Entrenaments individuals amb acompanyament d’un tècnic.

-Rocòdrom (2 persones, escalador i assegurador).

Pla del Bon Aire

-Tennis (1 contra 1 o 2 contra 2).

-Frontennis (1 contra 1 o 2 contra 2).

Totes aquestes activitats s’hauran de reservar prèviament a través de l’app o de la central de reserves. No es podrà accedir al club sense cita prèvia ni fora de l’horari reservat.

Els socis poden consultar amb detall totes aquestes novetats en aquesta guia.